Thursday, January 24, 2013

Arstil käidud.

Käisin täna füsioterapeudi nõustamisel. Väga lahe kogemus. Treener oli asjalik ja sai aru, millist abi täpselt vajan. Piinlik oli, sest minu lihased on olematud, vaatamata sellele, et olen püüdnud tasapisi end nüüd treenida.
Sain nüüd koju harjutused, mida igapäevaselt lihaste olukorra parandamiseks tegema hakata. Praegu olen küll indu täis. Vesivõimlemist kiitis väga, kuid teiste trennidega soovitas ettevaatlikum olla. Kõige probleemsemaks võib minu jaoks osutuda kõhutants. Jala pöörded, ristsammud, kükid ja hüplemised - ei ole head minu kahjustunud liigesele.
Väga meeldis mulle füsioterapeudi ütlus, et väga palju on kinni meie peas. Eks ta nii olegi. Aastaid kartsin ja ei julgenud end normaalselt liigutada. Arvan, et ligi 15a ei tegelennud ma mingit sorti treeningutega. Isegi ei kõndinud eriti, sest iga veidigi ebatavalisem olukord tundus minu jalgadele ohtlik. Nüüd siis tasapisi kombin piire. Mida ja kui palju ma teha saan ja võin, kuid kuna ei tahtnud endale ka liiga tegema hakata, siis oli tänane konsultatsioon mulle äärmiselt oluline.
Nädalavahetusel panin suusad alla. Mingiks suusatamiseks seda tõenäoliselt nimetada ei saa....pigem on see enda lumel vaikselt edasilibistamine, kuid sellegipoolest olen uhke, et ma sain sellega hakkama ja ma tegin seda, mis siis, et suusad sugulase käest saadud vanad Visud ning suusasaapad vist minu ema kooliaegsed - need kolme auguga. Peaasi, et libisevad lumel edasi ja ma liigun toas istumise asemel.
Nüüd siis aga reielihaseid treenima. :D

Kaal täna hommikul 77,5kg

No comments:

Post a Comment