Thursday, January 3, 2013

Aasta 2013...

Ma armastan number 13. See tektiab minus kohe tunde, et see aasta peab tulema hea aasta. Minu sünnipäevgi on sel aastal 13.09'13. Kaal oli 1. jaanuari hommikul 78kg. Seega pühadekahju +1kg. Täiesti normaalne minu arust. Selle aasta kaalulanguse eesmärgiks sean kaal kindlalt 75 - X kg peale saada.
Sammulugejaga avastasin, et talvisel ajal võib olla päevi, kus ma ei kõnni tuhandet sammugi täis. Seetõttu tahaks täna väga 10000 täis kõndida. Kuna asfalttee ääred on juba väljasulanud, siis on see reaalselt võimalik. Vahepeal oli ju nii libe, et püstijäämine oli suur kunst ning mingisugusest jalutuskäigust polnud mõtet unistadagi, eriti minusugusel, kel iga libastumise peale mõni liiges vale koha peale võib minna.
Hetkel ootan juba väga järgmise nädala taastusravi arsti aega. Tahaks juba tagasi trenni minna, aga ei julge, sest kardan, et teen endale seal jälle liiga. Hüppeliiges on mõnel päeval nii valus, et paneb lonkama. Eks need sombused ilmad ei ole liigestele head.
Söömise poole pealt pean nüüd taas menüü korda seadma. Ma ei tea, kas olen juba siia blogisse kirjutanud, kuid mul on nisu- ja piimatalumatus ning ma peaksin neid toiduaineid oma menüüs vältima. Pühade ajal lasin end vabaks ja sõin kõike, mille järele isu on. Minu jaoks ei ole õige end liigselt piirata, sest varem viisidki sellised piirangud mind õgimistsüklitesse. Nüüd, kui tunnen, et tahan midagi, siis söön seda ilma süümepiinateta, nautides iga suutäit. Hiljem on tükiks ajaks jälle isu läinud ja võin rahulikult nendest toiduainetest mööda kõndida. Tänasest siis asun taas menüüd puhastama. Dr. Ozi saatest sain hea nõuande, et kui end nädal aega piimavabaks teha, siis peab järgmisel nädalal tegema läbi probiootikumide kuuri. Midagi halba see kindlasti ei tee ning seetõttu tahan proovida.
Kena alanud aastat kõigile! :)

No comments:

Post a Comment