Monday, August 1, 2011

Suvi!

Tavaliselt on suvi oma grillimiste ja tšillimistega minu kaalu kindlalt kergitanud. Kui ma just ei ole endale teadlikult mõnda dieeti planeerinud. Rekord on olnud 3 kuuga +8kg. Sel aastal on meil iga nädal mõni grillõhtu olnud. Minu kaal on aga püsinud enam-vähem samas kohas. Kaal kõigb pooleteise kg piires ning heal juhul võiksin öelda, et olen kilo juurde võtnud.
Proovisin juulikuus McKenna plaati pikemaajaliselt kuulata ning võtsin üle pika aja tema raamatu kätte ja olen seda õhtuti pisikeste peatükkide viisi üritanud lugeda, sest endiselt on mul raskusi tema 4 reegli täieliku jälgimisega. Niipea kui ma end ei jälgi, hakkan sööma kiiremini ning ei märkgagi, mmillal mu kõht tegelikult täis saab. Kui sööngi rahulikumalt, siis on nii raske jätta paar pala taldrikule, kuigi tean, et mu kõht on juba täis. Emotsionaalse söömisega on ka nii ja naa. Mõni päev õnnestub mul süüa tõesti ainult siis, kui olen näljane, kuid teinekord tean, et söön seetõttu, et olen närvis või sellepärast, et mul on igav vms. :(
Teoorias on seega kõik nii lihtne, aga kui ma selle kõik praktikasse ka suudaksin viia, siis oleksin juba sale :P.
Kõigele sellele vaatamata ei ole ma lootust kaotanud ja pusin endiselt vaikselt edasi. Olen oma päevadesse toonud enam liikumist. Alustasin 1800 lisasammuga igal hommikul. Hetkel on samme juba 2500 ringis ning eile tegin lisaks hommikusele jalutuskäigule ka pisema tiiru õhtul. Täna hommikul aga mõtlesin, et võikski õhtuti ka hakata taas keppidega kõndima, sest hommikutiire ma väga palju pikemaks venitada ei saa ning koeraga pole mul võimalik keppe kaasa võtta.
Kaalust üritan hetkel suure kaarega mööda käia, sest vahepeal muutusin taas numbrisõltlaseks. :P
Enesetunne on iseenesest hea. Vaatamata üleliigsetele kilodele, tunnen end oma kehas hästi ja liikumine paneb mind veel paremini tundma. Minu arust on hästi oluline, et liikumine oleks minuga kooskõlas.
Ootan võimalust, et endale veel veidi kirjandust lisaks osta. Seni jätkan McKenna 4 reegli järgimist.
Kena suve jätku kõigile!

No comments:

Post a Comment