Wednesday, July 7, 2010

Olen juba mõnda aega mõtisklenud, et peaks oma blogi looma. Tunnen vajadust oma teistmoodi kaalulangetust aegajalt analüüsida. Vahel aga tahaks ka niisama mõtteid kirja panna. Olen kindel, et minu mõtted mõjutavad tugevalt minu söömisi ning seetõttu on iga jutt oluline.
Alustasin oma kaalulangetamist 2008.a oktoobris harjumuste muutmisega. Jätkasin positiivse mõtteviisi kujundamisega ning nüüd siis üritan lisaks harjumustele jälgida 4 lihtsat reeglit:
1. Söö alati siis, kui sul on nälg
2. Söö seda, mille järele on isu, mitte seda, mida pead tervislikumaks vms
3. Söö alati naudinguga, st iga suutäit rahulikult läbi mäludes ja mõttega söögi juures olles
4. Lõpeta, kui tunned, et kõht on täis
Praeguseks olen kaotanud peaaegu 18kg. Edaspidi hakkan aegajalt ka kaalunumbritest rääkima, kuid tegelikult pean tähtsamaks enda head enesetunnet.
Me kõik oleme väärt õnne ja armastust!

No comments:

Post a Comment